Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 16.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2020Improving the marketing of natural mineral water on the example of PJSC «Myrhorod Mineral Water Plant» = Удосконалення збуту природної мінеральної води на прикладі ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод»Чичуліна, К.В.; Добрянська, В.В.
лют-2021Вплив маркетингового управління на вартість підприємстваВасюта, В.Б.; Добрицька, В.А.
тра-2021Маркетинг в умовах антикризового управлінняВасюта, В.Б.; Клименко, К.В.
2021Роль маркетингових комунікацій в поведінці споживачаВасюта, В.Б.; Писаренко, К.М.; Бондаренко, В.М.
кві-2022Наукові підходи до ланцюжка створення цінності освітніх послуг з використанням інструментів маркетингуКаневська, І.М.; Хадарцев, О.В.
2022Social marketing in the system of local government = Соціальний маркетинг в системі місцевого самоврядуванняІваницька, С.Б.; Бакало, Н.В.; Деркач, О.А.
2021Маркетинг закупівель: навчальний посібникВалявський, С.М.
30-лис-2023Основні тренди сучасного маркетингуВасюта, В.Б.; Курило, Б.В.; Мозуль, А.Р.
30-лис-2023Бачення і концепції маркетингу в сучасному світіВасюта, В.Б.; Ярмухаметова, В.В.
січ-2021Комплексна інтегральна маркетингова оцінка конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод».Добрянська, В.В.; Іваненко, І.О.