Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10346
Назва: Маркетинг в умовах антикризового управління
Автори: Васюта, В.Б.
Клименко, К.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
антикризове управління
Дата публікації: тра-2021
Видавництво: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Анотація: Метою антикризового маркетингу є забезпечення виробництва і продажу товарів, які користуються найбільшим стійким попитом на ринку і приносять підприємству основну частку прибутку.
Бібліографічний опис: Васюта В.Б. Маркетинг в умовах антикризового управління / В.Б. Васюта, К.В. Клименко // Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. – Х. : ХНТУСГ, 2021. – С. 57-58. – URL : https://khntusg.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/suchasnii_marketing_3_2021.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10346
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васюта_тези (1).pdf362.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.