Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10343
Назва: Вплив маркетингового управління на вартість підприємства
Автори: Васюта, В.Б.
Добрицька, В.А.
Тематичні ключові слова: маркетинг
управління
вартість підприємства
Дата публікації: лют-2021
Видавництво: Центр економічних досліджень та розвитку, м. Одеса
Анотація: Оцінювання бізнесу і компанії є одним із важливих завдань корпоративного управління. Воно дає змогу визначити конкурентоспроможність і успішність компанії на ринку та є індикатором розвитку компанії. Метою даного дослідження є визначення впливу маркетингового управління на вартість підприємства
Бібліографічний опис: Васюта В.Б. Вплив маркетингового управління на вартість підприємства / В.Б. Васюта, В.А. Добрицька // Фінансово-економічний розвиток менеджменту, обліку та аудиту на сучасному етапі : зб. тез наук. робіт учасників Всеукр. наук.-практ. конф.,13 лют. 2021 р. – Одеса : ЦЕДР, 2021. – С. 26-30.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10343
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васюта_тези.pdf361.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.