Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10349
Назва: Роль маркетингових комунікацій в поведінці споживача
Автори: Васюта, В.Б.
Писаренко, К.М.
Бондаренко, В.М.
Тематичні ключові слова: маркетинг
мотивація
поведінка споживача
маркетингові комунікації,
ефективність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, м. Одеса
Анотація: У статті розглядається питання впливу маркетингових комунікацій на поведінку споживача. Обґрунтовано роль маркетингових комунікацій у формуванні споживчої поведінки з позицій основних теорій і концепцій, які формують предметні області дослідження маркетингових комунікацій. Виділено та охарактеризовано інструменти комунікаційного комплексу. Доведено, що маркетингові комунікації впливають на формування споживчої поведінки в трьох аспектах: інформаційному, емоційному, поведінковому. Проаналізовано наукові підходи вчених до визначення процесу прийняття рішення споживачем про купівлю. Виділено етапи процесу прийняття споживачем рішення про купівлю товару. Окрему увагу приділено питанню ефективності впливу маркетингових комунікацій на поведінку споживача. Наведено послідовність її визначення. Зазначено важливість врахування поведінкового аспекту при оцінці впливу маркетингових комунікацій на поведінку споживача
Бібліографічний опис: Бондаренко В.М. Роль маркетингових комунікацій в поведінці споживача / В.М. Бондаренко, В.Б. Васюта, К.М. Писаренко // Інфраструктура ринку. – 2021. – Вип. 59. – С. 38-43. – URL: https://doi.org/10.32843/infrastruct59-7
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10349
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья.pdf350.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.