Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14896
Назва: Комплексна інтегральна маркетингова оцінка конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод».
Автори: Добрянська, В.В.
Іваненко, І.О.
Тематичні ключові слова: інтегральна оцінка
конкуренція
маркетинг
об’єкт маркетингу
Дата публікації: січ-2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Анотація: У статті проведено аналіз конкуренції на ринку мінеральної та питної води. Український ринок мінеральної та питної води зараз знаходиться на стадії розвитку. Істотний потенціал позитивної динаміки ринку, постійне зростання попиту, досить низькі вхідні бар’єри і відносна дешевизна виробництва води при високій частці доданої вартості привертають до ринку все більше його учасників, включаючи і транснаціональні компанії, які в даний час зайняли ключові позиції на українському ринку. У ході збору маркетингової інформації з’ясовано, що більше 60% всієї продукції ринку мінеральної води України виробляють 5 найбільших корпорацій. ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод» посідає на ринку лідируючі позиції, завдяки якості своєї продукції та досить ефективному використанню маркетингових засобів. Проведено аналіз конкурентоспроможності мінеральної води «Миргородська сильногазована» серед інших марок за допомогою комплексної інтегральної оцінки об’єктів маркетингу, яка дає змогу оцінити товар за багатьма факторами одночасно. За результатами комплексної інтегральної оцінки можна зробити висновок, що мінеральна вода «Миргородська» має найкращу конкурентну позицію на ринку. Цей продукт отримав високі бали у більшості категорій порівняно з торговими марками «BonAqua» та «Оболонська», які є її основними конкурентами.
Бібліографічний опис: Добрянська В.В. Комплексна інтегральна маркетингова оцінка конкурентоспроможності продукції прат «миргородський завод мінеральних вод» / В.В. Добрянська, І.О. Іваненко // Ефективна економіка. – 2021. – № 1. – DOI: 10.32702/2307-2105-2021.1.95
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14896
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.