Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14479
Назва: Основні тренди сучасного маркетингу
Автори: Васюта, В.Б.
Курило, Б.В.
Мозуль, А.Р.
Тематичні ключові слова: маркетинг
збут
Дата публікації: 30-лис-2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Маркетинг – комплексна система організації виробництва і збуту продукції, орієнтована на задоволення потреб споживачів і отримання прибутку на основі дослідження і прогнозування ринку. Головною перевагою маркетингу є вивчення внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства.
Бібліографічний опис: Курило Б.В. Основні тренди сучасного маркетингу / Б.В. Курило, А.Р. Мозуль, В.Б. Васюта // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХІІI Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 30 листоп. 2023 р. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – С. 99-101.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14479
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_30_11_2023_3-99-101.pdfтези341.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.