Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14487
Назва: Бачення і концепції маркетингу в сучасному світі
Автори: Васюта, В.Б.
Ярмухаметова, В.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
концепція
Дата публікації: 30-лис-2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Маркетинг – головна зброя бізнесу. Без маркетингових стратегій, комунікацій та інновацій не може існувати вдалого бізнесу. Саме це направлення охоплює дослідження, аналіз, встановлення партнерських відносин, тощо. Науковці та маркетологи трактують поняття «концепція маркетингу» по різному. В загальному розумінні концепція маркетингу – це система управління виробничо-збутової діяльності бізнесу в умовах сучасної економіки.
Бібліографічний опис: Ярмухаметова В.В. Бачення і концепції маркетингу в сучасному світі / В.В. Ярмухаметова, В.Б. Васюта // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХІІI Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 30 листоп. 2023 р. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – С. 117-119.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14487
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_30_11_2023_3-117-119.pdfтези294.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.