Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13649
Назва: Маркетинг закупівель: навчальний посібник
Автори: Валявський, С.М.
Тематичні ключові слова: маркетинг
закупівельна діяльність підприємства
служба закупівель
товарний ринок закупівель
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Навчальний посібник має на меті сприяти засвоєнню необхідних теоретичних знань і набуттю практичних навичок з дисципліни «Маркетинг закупівель» та формуванню професійних компетенцій з маркетингу. У ньому послідовно викладено систему теоретичного, методологічного й практичного забезпечення дисципліни «Маркетинг закупівель». До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, завдання для самостійної та індивідуальної роботи у формі питань для самоконтролю й практичних і творчо-аналітичних завдань
Бібліографічний опис: Валявський С.М. Маркетинг закупівель : навч. посіб. для студентів спец. 075 «Маркетинг» денної форми навчання / С.М. Валявський. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2021. – 154 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13649
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
посібник Маркетинг закупівель 27.11.21.pdfнавчальний посібник2.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.