Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу : [692] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 692
 далі >
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
гру-2022Цифровізація економіки України та e-commerce як її складоваКулакова, С.Ю.; Житник, О.М.
2022Social marketing in the system of local government = Соціальний маркетинг в системі місцевого самоврядуванняІваницька, С.Б.; Бакало, Н.В.; Деркач, О.А.
9-січ-2023Мотивація поведінки споживача, як важливий аспект маркетингової політикиВасюта, В.Б.; Головня, В.А.
лис-2022The use of adaptive learning in the study of natural and mathematical disciplines as a means of developing students' independence = Використання адаптивного навчання при вивченні природничо-математичних дисциплін як засіб розвитку самостійності учнівВасюта, В.Б.; Васюта, В.В.; Сікора, Я.Б.; Каленик, М.В.; Губіна, С.І.
2022Стан розвитку малого підприємництва в УкраїніВасюта, В.Б.; Путря, А.М.; Пивоваров, В.О.
2022Особливості маркування товарів в УкраїніВасюта, В.Б.; Калембет, А.В.; Гвоздецька, Є.М
гру-2021“Green” construction as a promising direction for the development of small entrepreneurship in Ukraine = «Зелене» будівництво як перспективний напрям розвитку малого підприємництва в УкраїніВасюта, В.Б.; Кривошей, Д.С.; Товстун, О.М.
10-лис-2022Сучасний стан українського бізнесу в умовах війни та роль державної політики у його підтримціГоррбунова, М.Р.; Чорновол, Н.С.; Галайда, Т.О.
10-лис-2022Методи визначення рекламного бюджету компаніїКулакова, С.Ю.; Галкіна, А.С.; Даніленко, А.В.
2021Neuromarketing in the system of modern commodity science: the influence of packaging design on consumer behavior = Нейромаркетинг в системі сучасного товарознавства: вплив дизайну упаковки на поведінку споживачаВасюта, В.Б.; Архіпова, А.І.
4-гру-2022Сучасне товарознавство: інновації, проблеми якості та безпекиВасюта, В.Б.; Оріхівський, І.О.
4-гру-2022ІТ-бізнес в умовах війни в УкраїніВасюта, В.Б.; Васюта, В.В.; Путря, А.М.
гру-2022Підвищення ефективності інноваційного розвитку підприємства на прикладі ПАТ «КОЗУБ»Чичуліна, К.В.; Міняйленко, І.В.; Збиранник, О.М.; Ткаченко, А.О.
тра-2022Всесвітній фонд дикої природи (WWF) як лідер глобального маркетингу некомерційних організацій глобального світуМокляк, М.В.; Бугай, А.Н.
тра-2022Математичні методи аналізу економічної діяльності підприємстваЧижевська, М.Б.; Семененко, Р.Д.; Шахов, В.О.
тра-2022Методи прогнозування результатів діяльності підприємстваЧижевська, М.Б.; Мороз, І.В.; Циган, В.С.
чер-2022Організація маркетингової діяльності в сфері сучасного медичного туризмуМіняйленко, І.В.; Северин, А.В.
тра-2022Зарубіжні моделі інноваційного переформатування економіки в умовах воєнного стану та перспективи їх впровадження в УкраїніМіняйленко, І.В.; Житник, О.М.
тра-2022Проблеми зайнятості та безробіття в УкраїніІваницька, С.Б.; Архіпова, А.І.
тра-2022Теоретичні та методичні підходи до формування ефективних взаємовідносин з постачальниками у сфері закупівельВалявський, С.М.; Бур'ян, А.С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 692
 далі >