Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу : [609] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 609
 далі >
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
1-тра-2022Трансформація HR-систем в компаніях України на основі стейкхолдерського підходуГалайда, Т.О.; Іваницька, С.Б.
9-чер-2022Моделі відновлення ринку праці та регулювання зайнятості в Україні у воєнний та післявоєнний часОлешко, К.В.; Галайда, Т.О.
чер-2022Українське підприємництво в умовах воєнного часуВасюта, В.Б.; Даніленко, А.В.
чер-2022Торговельне підприємництво в умовах воєнного стану в УкраїніВасюта, В.Б.; Житник, О.М.
9-чер-2022Шляхи підвищення ефективності біржових операційХадарцев, О.В.; Шивела, І.А.
9-чер-2022Діагностика ризикостійкості підприємства: індикатори визначенняХадарцев, О.В.; Бондаренко, А.В.
тра-2022Strategy as a tool for managing corporate profits = Стратегія як інструмент управління прибутками підприємстваХадарцев, О.В.
тра-2022Forecasting of enterprise development in modern economic conditions = Прогнозування розвитку підприємства в сучасних економічних умовахХадарцев, О.В.
кві-2022Наукові підходи до ланцюжка створення цінності освітніх послуг з використанням інструментів маркетингуКаневська, І.М.; Хадарцев, О.В.
гру-2021Маркетингові дослідження на зовнішніх ринках: інформаційне забезпеченняВасюта, В.Б.; Кузняк, Б.Я.; Добрянська, В.В.
19-січ-2022Сучасне товарознавство: види контролю якості товаруВасюта, В.Б.; Карпенко, А.А.; Товма, В.Ю.
2022Основні напрямки розвитку сучасного товарознавстваВасюта, В.Б.; Лашко, І.М.; Пузак, В.В.
2022Тенденції та розвиток маркетингових технологій просування продукції в мережі інтернетМіняйленко, І.В.; Добрянська, В.В.; Васюта, В.Б.
тра-2022Аналіз підприємницької діяльності. Модуль 2. Аналіз діяльності промислового підприємстваБиба, В.В.; Міняйленко, І.В.
2021Methodical Foundations of Organizational and Economic Concept Formation of Energy Saving = Методичні основи формування організаційноекономічної концепції енергозбереженняБиба, В.В.; Міняйленко, І.В.
лют-2022Формування комплексної системи оцінювання персоналу на основі компетентнісного підходуГалайда, Т.О.; Олешко, К.В.
2022Дослідження медіа-ринку України з метою прийняття рішень щодо маркетингових комунікаційВасюта, В.Б.; Добрянська, В.В.; Даніленко, А.В.
2022Безпека товарів народного споживання як головна проблема сучасного товарознавстваВасюта, В.Б.; Зельов, Р.Я.; Омельяненко, К.С.
січ-2022Тенденції розвитку товарознавства в сучасних умовахВасюта, В.Б.; Семешко, Б.А.
січ-2022Значення та особливості формування асортиментної політики підприємства в сучасному товарознавствіВасюта, В.Б.; Добрицька, В.А.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 609
 далі >