Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11333
Назва: Social marketing in the system of local government = Соціальний маркетинг в системі місцевого самоврядування
Автори: Іваницька, С.Б.
Бакало, Н.В.
Деркач, О.А.
Тематичні ключові слова: marketing
local self-government
management
research
community
social programs
resources
advertising
public relations
маркетинг
місцеве самоврядування
управління
дослідження
громада
соціальні програми
ресурси
реклама
зв'язки з громадськістю
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: The article examines the peculiarities of the use of social marketing tools by local governments. Aspects of the use of marketing in public administration and its specifics are considered. It is determined that territorial marketing is a type of marketing in public administration and is related to ensuring the interests of the territory and operates as a relevant service of public administration and local government. It was found that social marketing is the use of marketing tools and means to carry out socially significant transformations and strengthen non-profit organizations. Social marketing has been found to address three issues: belief, social practice, and social product. The tasks of local self-government are the implementation of social programs, and to take into account the interests of the public, a dialogue between local authorities and the population is necessary. The practice of local self-government development shows that the successful solution of issues of local importance depends on such factors as: natural resource provision, economic and financial support. At the same time, financial security is the most important. To implement the principles of local self-government and effective resolution of issues, it is advisable to use the tools of social marketing. The peculiarities of social marketing planning for the implementation of social programs by local governments, as well as identifying possible ways to use tools in their promotion. The place and role of social advertising in society is determined and a number of its functions are highlighted. It was found that public relations is an important tool of social marketing in the system of local government and identified the main areas of PR activity, namely the use of various manipulative technologies. As a result of the study, the impact of social marketing measures on the implementation of public activities by local governments and identified that the use of marketing techniques in their activities will significantly improve its effectiveness.
У статті досліджено особливості використання інструментарію соціального маркетингу органами місцевого самоврядування. Розглянуто аспекти використання маркетингу в державному управлінні та його специфіку. Визначено, що територіальний маркетинг є різновидом маркетингу у державному управління та пов’язаний із забезпеченням інтересів території та функціонує у вигляді відповідної служби органів державного управління та місцевого самоврядування. Виявлено, що соціальний маркетинг – це використання інструментів та засобів маркетингу для проведення соціально-значимих перетворень та зміцнення некомерційних організацій. З’ясовано, що соціальний маркетинг займається вирішенням трьох питань: переконання, соціальна практика, та соціальний продукт. Завданнями місцевого самоврядування є реалізація соціальних програм, а для врахування інтересів громадськості, необхідний діалог місцевих органів влади з населенням. Практика розвитку місцевого самоврядування свідчить, що успішне вирішення питань місцевого значення залежить від таких факторів, як: природно-ресурсного забезпечення, економічного та фінансового забезпечення. При цьому, фінансове забезпечення є найважливішим. Для реалізації принципів місцевого самоврядування та ефективного вирішення питань, доцільно використовувати інструментарій соціального маркетингу. Досліджено особливості планування соціального маркетингу для реалізації соціальних програм органами місцевого самоврядування, а також виявлення можливих способів використання інструментарію у їх просуванні. Визначено місце та роль соціальної реклами у суспільстві та виділено ряд її функцій. Виявлено, що зв’язки з громадськістю виступають важливим інструментом соціального маркетингу в системі органів місцевого самоврядування та визначено основні напрямки РR-активності, а саме застосування різних маніпулятивних технологій. В результаті проведеного дослідження виявлено вплив заходів соціального маркетингу на здійснення суспільної діяльності органами місцевого самоврядування та визначено, що застосування маркетингових прийомів у їх діяльності значно покращить її результативність.
Бібліографічний опис: Ivanytska S. Social marketing in the system of local government / S. Ivanytska, N. Вakalo, O. Derkatch // Економіка і регіон. – 2022. – № 1 (84). – С. 75–81. – DOI: https://doi.org/10.26906/EiR.2022.1(84).2548.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11333
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму
Економіка і регіон. 2022. № 1 (84)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕіР 1_84_2022-75-81.pdfстаття623.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.