Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг : [34] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 34 з 34
< назад 
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2022Удосконалення маркетингової діяльності підприємств комунальної форми власності (на матеріалах Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628)Ветоха, А.Л.
2022Формування та удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» ПМР) »)Бур'ян, А.С.
2022Маркетинг у соціальних мережах як інструмент просування бренду (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)Богданченко, Ю.М.
2022Формування індивідуальності бренду підприємства (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)Бєлінський, В.Ю.
2021Формування стратегії просування нового продукту на ринок (на матеріалах ТОВ «Пирятинський сирзавод»)Юрашко, О.С.
2021Удосконалення маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»Листопад, А.С.
2021Формування напрямів стимулювання збуту продукції підприємства (на матеріалах ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод») : кваліфікаційна робота бакалавра на здобуття першого рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Полтава: Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 145с.Кузьменко, В.М.
2021Особливості управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод»)Іваненко, І.О.
2021Вибір та обґрунтування сучасних методів вивчення поведінки споживачів (на матеріалах Акціонерного товариства «Полікомбанк»)Зайцева, Ю.В.
2021Розроблення маркетингових заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Виробниче підприємство «Діагональ»)Гончаров, К.В.
2021Івент-маркетинг як інструмент просування продукції на ринку (на матеріалах ТОВ «Виробниче підприємство «Діагональ»)Вінніченко, М.С.
2021Маркетингові особливості інноваційної діяльності підприємства (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» Полтавської міської ради)Богаєвська, І.І.
2021Формування та удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік»)Білецький, О.О.
2021Дірект-маркетинг як інструмент просування послуг на ринку (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» Полтавської міської ради)Андрусенко, О.С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 34 з 34
< назад