Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14645
Назва: Маркетинг у соціальних мережах як інструмент просування бренду (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)
Автори: Богданченко, Ю.М.
Тематичні ключові слова: маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
бренд
реклама
соціальні мережі
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі досліджено теоретичні основи маркетингу у соціальних мережах, механізми його організації, проведено аналіз організаційно-правових основ та основних економіко-фінансових показників діяльності ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ». На основі проведених досліджень розроблені напрямки удосконалення маркетингових комунікацій у соціальних мережах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ», доведена їх ефективність щодо просування бренду «ТАВААГРОІНВЕСТ».
Бібліографічний опис: Богданченко Ю.М. Маркетинг у соціальних мережах як інструмент просування бренду (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / Ю.М. Богданченко. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – 98 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14645
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Богданченко.pdfстудентські роботи1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.