Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10303
Назва: Формування та удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік»)
Автори: Білецький, О.О.
Тематичні ключові слова: комунікації
маркетинг
маркетингова політика комунікацій
репутація
імідж
інтернет-реклама
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розглянуто сутність маркетингових комунікацій, визначено форми та інструменти управління комунікаціями підприємства; проаналізовано економічну та маркетингову діяльність; виявлено проблеми, що мають місце на підприємстві, розглянуто показники оцінки ефективності комунікаційної політики підприємства, визначено проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку, на основі проведеної оцінки та аналізу діяльності ПрАТ «Домінік» запропоновані напрями удосконалення комунікаційної політики підприємства через посилення репутаційної складової та інтернет-реклами.
Бібліографічний опис: Білецький О.О. Формування та удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік») : кваліфікаційна робота бакалавра на здобуття першого рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 143 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10303
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
401ЕР Білецький (2021).pdfстудентські роботи1.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.