Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10312
Назва: Формування стратегії просування нового продукту на ринок (на матеріалах ТОВ «Пирятинський сирзавод»)
Автори: Юрашко, О.С.
Тематичні ключові слова: новий товар
інноваційна діяльність
маркетингові дослідження
просування товару
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі досліджено теоретичні аспекти та підходи до поняття «новий продукт», загальноприйняту методологію виведення на ринок нового продукту, а також прийняту в ТОВ «Пирятинський сирзавод», обрано інструменти та механізми дослідження ринку при розробці нового продукту; проаналізовано основні організаційно-правові засади та маркетингове середовище ТОВ «Пирятинський сирзавод»; проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства; розглянуто перспективи удосконалення товарної номенклатури ТОВ «Пирятинський сирзавод»; запропоновано розробку нової продукції та пропозиції щодо просування її на ринок. Одержані результати дослідження можуть бути використані у діяльності підприємства, що дозволить мінімізувати помилки при виведенні на ринок нового продукту безпосередньо в реальних умовах, з огляду на нюанси ринку.
Бібліографічний опис: Юрашко О.С. Формування стратегії просування нового продукту на ринок (на матеріалах ТОВ «Пирятинський сирзавод») : кваліфікаційна робота бакалавра на здобуття першого рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 139 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10312
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
401-ЕР Юрашко (2021).pdfстудентські роботи1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.