Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14647
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємств комунальної форми власності (на матеріалах Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628)
Автори: Ветоха, А.Л.
Тематичні ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
автотранспортне підприємтсво
інноваційний розвиток
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі визначено сутність маркетингу, його роль у діяльності підприємств комунальної форми власності, розглянуто організаційно-правові та ринкові засади функціонування комунального автотранспортного підприємства 1628, надано характеристику провадження маркетингу підприємства, виявлено проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку, проведено оцінку маркетингової діяльності автотранспортного підприємства 1628, запропоновано маркетингові заходи забезпечення його розвитку та обґрунтовано доцільність реалізації запропонованого плану.
Бібліографічний опис: Ветоха А. Л. Удосконалення маркетингової діяльності підприємств комунальної форми власності (на матеріалах Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628) : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / А.Л. Ветоха. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – 109 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14647
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Вєтоха.pdfстудентські роботи2.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.