Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14646
Назва: Формування та удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» ПМР) »)
Автори: Бур'ян, А.С.
Тематичні ключові слова: маркетинг
комунікаційна політика підприємства
маркетингова діяльність
просування товарів
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі визначено сутність комунікаційної політики підприємства, її ролі у комплексі маркетингу, розкрито особливості системи маркетингових комунікацій, досліджено інструментарій просування товарів підприємства, розглянуто організаційно-правові та ринкові засади функціонування комунального підприємства «Полтава-сервіс» Полтавської міської ради, надано характеристику провадження маркетингу підприємства, виявлено проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку, проведено оцінку маркетингової політики комунікацій КП «Полтава-сервіс» ПМР, запропоновано напрямки удосконалення комунікаційної політики КП «Полтава-сервіс» ПМР та обґрунтовано доцільність реалізації запропонованих заходів
Бібліографічний опис: Бур'ян А. С. Формування та удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» ПМР)») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / А.С. Бур'ян. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – 113с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14646
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Бурян.pdfстудентські роботи1.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.