Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10308
Назва: Особливості управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод»)
Автори: Іваненко, І.О.
Тематичні ключові слова: управління маркетингом
організація маркетингової діяльності
концепція маркетингу
ринок мінеральних вод
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розглянуто теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Здійснено дослідження стану, проблем та перспектив розвитку ринку мінеральних вод в Україні, здійснено організаційно-економічну характеристику підприємства, проведено аналіз економічних та фінансових показників діяльності підприємства, проведена діагностика стану, проблем та перспектив функціонування підприємства на ринку. Виконано оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства й розроблено напрями підвищення її ефективності. Запропоновані заходи щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства.
Бібліографічний опис: Іваненко І.О. Особливості управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод») : кваліфікаційна робота бакалавра на здобуття першого рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 170 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10308
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
401ЕР Іваненко ( 2021).pdfстудентські роботи3.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.