Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10306
Назва: Розроблення маркетингових заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Виробниче підприємство «Діагональ»)
Автори: Гончаров, К.В.
Тематичні ключові слова: конкуренція
конкурентні переваги
конкурентоспроможність
інструменти аналізу
маркетинг
ринкова позиція
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі досліджено теоретико-методичні засади конкурентоспроможності підприємства, розглянуто сутність даної категорії та її характеристики, вивчено основні методи оцінювання конкурентоспроможності та зміст маркетингових заходів щодо її підвищення. Здійснено аналіз діяльності ТОВ «ВП «Діагональ», економічних та ринкових засад його функціонування. Наведено характеристику маркетингу на підприємстві, визначено проблеми та перспективи його функціонування на ринку. За результатами теоретичних і аналітичних досліджень проведено аналіз конкурентоспроможності об’єкта дослідження, здійснено формування маркетингових заходів щодо підвищення конкурентоспроможності та обґрунтування доцільності реалізації таких заходів.
Бібліографічний опис: Гончаров К.В. Розроблення маркетингових заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Виробниче підприємство «Діагональ») : кваліфікаційна робота бакалавра на здобуття першого рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 139 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10306
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
401ЕР Гончаров (2021).pdfстудентські роботи1.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.