Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10309
Назва: Формування напрямів стимулювання збуту продукції підприємства (на матеріалах ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод») : кваліфікаційна робота бакалавра на здобуття першого рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Полтава: Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 145с.
Автори: Кузьменко, В.М.
Тематичні ключові слова: збут
стимулювання збуту
маркетинг
маркетингова політика комунікацій
просування
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розглянуто теоретичні аспекти стимулювання збуту продукції підприємства. Розглянуто організаційно-правові та ринкові засади функціонування ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод», наведено характеристику маркетингу на підприємстві. Досліджено особливості організації збуту і просування товарів ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод», запропоновано шляхи поліпшення заходів зі стимулювання збуту і просування продукції підприємства. Одержані результати можуть бути використані керівництвом підприємства в процесі удосконалення збутової діяльності.
Бібліографічний опис: Кузьменко В.М. Формування напрямів стимулювання збуту продукції підприємства (на матеріалах ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод») : кваліфікаційна робота бакалавра на здобуття першого рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 145 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10309
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
401ЕР Кузьменко (2021).pdfстудентські роботи2.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.