Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10307
Назва: Вибір та обґрунтування сучасних методів вивчення поведінки споживачів (на матеріалах Акціонерного товариства «Полікомбанк»)
Автори: Зайцева, Ю.В.
Тематичні ключові слова: банк
банківські послуги
маркетинг
поведінка споживачів
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі наведено детальну характеристику сучасних методів вивчення поведінки споживачів, розглянуто основні критерії та показники щодо впровадження заходів з вивчення поведінки споживачів у діяльності АТ «Полікомбанк», надано оцінку ефективності використання даних інструментів при просуванні послуг. Одержані результати дослідження можуть бути використані у практичній діяльності досліджуваного банку в якості універсальних, а також в розробці його програм для формування співпраці банку зі споживачем з метою отримання прибутку в довгостроковій перспективі.
Бібліографічний опис: Зайцева Ю.В. Вибір та обґрунтування сучасних методів вивчення поведінки споживачів (на матеріалах Акціонерного товариства «Полікомбанк») : кваліфікаційна робота бакалавра на здобуття першого рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 248 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10307
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
401ЕР Зайцева (2021).pdfстудентські роботи2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.