Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2020Improving the marketing of natural mineral water on the example of PJSC «Myrhorod Mineral Water Plant» = Удосконалення збуту природної мінеральної води на прикладі ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод»Чичуліна, К.В.; Добрянська, В.В.
лют-2021Вплив маркетингового управління на вартість підприємстваВасюта, В.Б.; Добрицька, В.А.
тра-2021Маркетинг в умовах антикризового управлінняВасюта, В.Б.; Клименко, К.В.
2021Роль маркетингових комунікацій в поведінці споживачаВасюта, В.Б.; Писаренко, К.М.; Бондаренко, В.М.
2021Маркетинг закупівель: навчальний посібникВалявський, С.М.
січ-2021Комплексна інтегральна маркетингова оцінка конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод».Добрянська, В.В.; Іваненко, І.О.
лип-2020Розвиток маркетингу закладів вищої освіти на основі дослідження поведінки споживачів освітніх послуг.Добрянська, В.В.; Кодак, О.А.; Верпета, Я.В.
тра-2021Сучасний маркетинг як інструмент ефективної діяльності підприємстваБондаренко, В.М.; Кулакова, С.Ю.; Клименко, К.В.; Верпета, Я.В.