Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14790
Назва: Сучасний маркетинг як інструмент ефективної діяльності підприємства
Автори: Бондаренко, В.М.
Кулакова, С.Ю.
Клименко, К.В.
Верпета, Я.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
інформаційні технології маркетингу
маркетингове середовище
інструменти маркетингу
Дата публікації: тра-2021
Видавництво: Хмельницький національний університет
Анотація: У статті надано обґрунтування сучасного маркетингу як одного з інструментів підвищення ефективної діяльності підприємства в нових умовах економічного оточення. Розглянуті різні підходи до визначення терміну «маркетинг». Досліджено зміст маркетингу в системі управління підприємством. Проаналізовано взаємозв'язок маркетингу і ефективної діяльності підприємства. Досліджено сутність маркетингової концепції управління підприємствами та визначено фактори, що призводять до її зміни, у тому числі під впливом розвитку інформаційних та Інтернет-технологій.
Бібліографічний опис: Сучасний маркетинг як інструмент ефективної діяльності підприємства / В.М. Бондаренко, С.Ю. Кулакова, К.В. Клименко, Я.В. Верпета // Вісник Хмельницького національного університету: Економічні науки. – 2021. – № 5, Т.1. – С. 99-103. – DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-17.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14790
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021-5t1-17.pdfСтаття362.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.