Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14892
Назва: Розвиток маркетингу закладів вищої освіти на основі дослідження поведінки споживачів освітніх послуг.
Автори: Добрянська, В.В.
Кодак, О.А.
Верпета, Я.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
маркетингові дослідження
освітня послуга
Дата публікації: лип-2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Анотація: Стаття присвячена вивченню особливостей маркетингу закладів вищої освіти. Проведений аналіз показав, що маркетингова діяльність закладу вищої освіти має бути спрямована на функціонування його на ринку продуктів вищої освіти відповідно до інтересів суспільства, які повинні узгоджуватися через активну взаємодію закладу із усіма зацікавленими сторонами. Саме такий підхід дозволить забезпечити можливості розвитку закладу вищої освіти відповідно до очікувань суспільства. Орієнтація на споживача – ключовий принцип і основна цільова установка організації освітньої діяльності. Групи споживачів освітніх послуг: абітурієнти, студенти, бакалаври, магістри, аспіранти. Для оцінки ступеня задоволеності споживача необхідний постійний моніторинг, який може бути реалізованим у вигляді маркетингових досліджень. Найбільш ефективні методи збору інформації у даній ситуації – це: опитування, інтерв'ю, анкетування. Отримана інформація допомагає закладам вищої освіти спрогнозувати попит, визначити потенційних споживачів. Проведено маркетингові дослідження методами анкетного опитування та «глибокого інтерв’ю» з метою визначення: які фактори впливають на вибір закладу вищої освіти та спеціальності абітурієнтом та за якими критеріями споживач попередньо оцінює якість запропонованих послуг освіти і як він трактує ці критерії.
Бібліографічний опис: Добрянська В.В. Розвиток маркетингу закладів вищої освіти на основі дослідження поведінки споживачів освітніх послуг / В.В. Добрянська, О.А. Кодак, Я.В. Верпета // Ефективна економіка. – 2020. – № 7. – DOI: 10.32702/2307-2105-2020.7.66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14892
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Добрянська Розвиток маркетингу закладів вищої освіти.pdfСтаття354.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.