Skip navigation
Початкова
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати видання
Автори
Назви
Тематичні ключові слова
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
eNUPPIR «Еlectronic National University «Yuri Kondratyuk Poltava Politechnic» Institutional Repository
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти
Навчально-науковий інститут інформаційних технологій та робототехніки
Навчально-науковий інститут фінансів, економіки, управління та права
Науково-технічна бібліотека
Факультети та Кафедри Національного університету "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Факультет фізичної культури та спорту
Фахові видання Національного університету "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 1-10 зі 57.
назад
1
2
3
4
...
6
далі
Знайдені матеріали:
Попередній перегляд
Дата видання
Назва
Автор(и)
2021
Розробка додатку для визначення трендів бізнесу
Черниш, М.В.
2021
Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства
Приходько, А.І.
2020
Improving the marketing of natural mineral water on the example of PJSC «Myrhorod Mineral Water Plant» = Удосконалення збуту природної мінеральної води на прикладі ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод»
Чичуліна, К.В.
;
Добрянська, В.В.
2021
Івент-маркетинг як інструмент просування продукції на ринку (на матеріалах ТОВ «Виробниче підприємство «Діагональ»)
Вінніченко, М.С.
2021
Маркетингові особливості інноваційної діяльності підприємства (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» Полтавської міської ради)
Богаєвська, І.І.
2021
Розроблення маркетингових заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Виробниче підприємство «Діагональ»)
Гончаров, К.В.
2021
Формування та удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік»)
Білецький, О.О.
2021
Вибір та обґрунтування сучасних методів вивчення поведінки споживачів (на матеріалах Акціонерного товариства «Полікомбанк»)
Зайцева, Ю.В.
2021
Формування напрямів стимулювання збуту продукції підприємства (на матеріалах ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод») : кваліфікаційна робота бакалавра на здобуття першого рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Полтава: Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 145с.
Кузьменко, В.М.
лют-2021
Вплив маркетингового управління на вартість підприємства
Васюта, В.Б.
;
Добрицька, В.А.
Перегляд
Автор
6
Васюта, В.Б.
5
Добрянська, В.В.
3
Верпета, Я.В.
2
Бакало, Н.В.
2
Бондаренко, В.М.
2
Клименко, К.В.
2
Кулакова, С.Ю.
1
Амеліна, І.В.
1
Богаєвська, І.І.
1
Бойко, Ю.О.
.
далі >
Тематичні ключові слова
4
рекламна діяльність
4
управління
3
конкуренція
3
маркетинговий менеджмент
3
туризм
3
формування попиту
2
digital-маркетинг
2
management
2
автотранспортне підприємство
2
екологія
.
< попередня
далі >
Роки видання
15
2023
18
2022
21
2021
3
2020