Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10100
Назва: Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства
Автори: Приходько, А.І.
Тематичні ключові слова: туризм
туристичний продукт
туристичний ринок
маркетинг
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У кваліфікаційній роботі визначено сутність змісту та концепції маркетингу в туризмі. Охарактеризовано елементи маркетингової діяльності туристичного підприємства. Досліджено особливості маркетингу в туристичній діяльності Українських операторів. Охарактеризовано та проаналізовано діяльність готельно-ресторанного комплексу «Міміно», що є частиною туристичного комплексу м. Полтава ТОВ «ФЕЛБЕРІ ІНВЕСТ». Проаналізовано результати діяльності ТОВ«ФЕЛБЕРІ ІНВЕСТ». Запропоновано заходи щодо вдосконалення комплексу маркетингу та підвищення конкурентоспроможності на ТОВ «ФЕЛБЕРІ ІНВЕСТ».
Бібліографічний опис: Приходько А.І. Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства : кваліф. робота на здобуття кваліфікації бакалавра зі спец. 242 «Туризм» / А.І. Приходько. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 92 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10100
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 242 Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приходько А._242Туризм_КР Бакалавра.pdf2.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.