Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 52.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2021Розробка додатку для визначення трендів бізнесуЧерниш, М.В.
2021Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємстваПриходько, А.І.
2020Improving the marketing of natural mineral water on the example of PJSC «Myrhorod Mineral Water Plant» = Удосконалення збуту природної мінеральної води на прикладі ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод»Чичуліна, К.В.; Добрянська, В.В.
2021Івент-маркетинг як інструмент просування продукції на ринку (на матеріалах ТОВ «Виробниче підприємство «Діагональ»)Вінніченко, М.С.
2021Маркетингові особливості інноваційної діяльності підприємства (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» Полтавської міської ради)Богаєвська, І.І.
2021Розроблення маркетингових заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Виробниче підприємство «Діагональ»)Гончаров, К.В.
2021Формування та удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік»)Білецький, О.О.
2021Вибір та обґрунтування сучасних методів вивчення поведінки споживачів (на матеріалах Акціонерного товариства «Полікомбанк»)Зайцева, Ю.В.
2021Формування напрямів стимулювання збуту продукції підприємства (на матеріалах ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод») : кваліфікаційна робота бакалавра на здобуття першого рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Полтава: Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 145с.Кузьменко, В.М.
лют-2021Вплив маркетингового управління на вартість підприємстваВасюта, В.Б.; Добрицька, В.А.