Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 57.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
тра-2021Маркетинг в умовах антикризового управлінняВасюта, В.Б.; Клименко, К.В.
2021Роль маркетингових комунікацій в поведінці споживачаВасюта, В.Б.; Писаренко, К.М.; Бондаренко, В.М.
кві-2022Наукові підходи до ланцюжка створення цінності освітніх послуг з використанням інструментів маркетингуКаневська, І.М.; Хадарцев, О.В.
2022Роль комплексу маркетингу в управлінні діяльністю підприємства в умовах ринкової конкуренціїАмеліна, І.В.; Лукашенко, К.С.
2022Social marketing in the system of local government = Соціальний маркетинг в системі місцевого самоврядуванняІваницька, С.Б.; Бакало, Н.В.; Деркач, О.А.
2021Маркетинг закупівель: навчальний посібникВалявський, С.М.
2022Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Савинці»)Довгаль, А.Р.
30-лис-2023Основні тренди сучасного маркетингуВасюта, В.Б.; Курило, Б.В.; Мозуль, А.Р.
30-лис-2023Бачення і концепції маркетингу в сучасному світіВасюта, В.Б.; Ярмухаметова, В.В.
2022Організація комунікаційної політики підприємства в онлайн-просторі (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» ПМР)Литвин, О.М.