Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13673
Назва: Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Савинці»)
Автори: Довгаль, А.Р.
Тематичні ключові слова: маркетинг
конкурентоспроможність
сільськогосподарське підприємство
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розкрито поставлені та виконані наступні завдання: визначено сутність конкурентоспроможності підприємства та фактори її формування; встановлено особливості механізму управління маркетинговою діяльністю на підприємстві; проаналізовано методи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства та конкурентоспроможність підприємства. Ознайомлено з діяльністю підприємства ТОВ «Савинці» та його основними фінансово-економічними показниками; проаналізовано маркетингову діяльність та конкурентоспроможність підприємства ТОВ «Савинці»; визначено основні напрями щодо вдосконалення системи управління конкурентоспроможністю на підприємстві; встановлено рекомендації щодо активізації маркетингової діяльності з метою підвищення конкурентоспроможності.
Бібліографічний опис: Довгаль А.Р. Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Савинці») : кваліф. робота магістра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / А.Р. Довгаль (Черник). – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 109 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13673
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР 075м 2022 Довгаль-Черник.pdfстудентські роботи2.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.