Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14652
Назва: Організація комунікаційної політики підприємства в онлайн-просторі (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» ПМР)
Автори: Литвин, О.М.
Тематичні ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
комунікаційна політика підприємства
онлайн-простір
просування продукції
інтернет-реклама
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розкрито теоретичні основи організації комунікаційної політики підприємства, її ролі у комплексі маркетингу, розкрито особливості системи маркетингових комунікацій, досліджено інструментарій просування товарів підприємства, розглянуто організаційно-правові та ринкові засади функціонування комунального підприємства «Полтава-сервіс» Полтавської міської ради, надано характеристику провадження маркетингу підприємства, виявлено проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку, проведено оцінку маркетингової політики комунікацій КП «Полтава-сервіс» ПМР, запропоновано доповнити комунікаційну політику КП «Полтава-сервіс» ПМР засобами інтернет-реклами та обґрунтовано доцільність реалізації запропонованих заходів.
Бібліографічний опис: Литвин О.М. Організація комунікаційної політики підприємства в онлайн-просторі (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» ПМР) : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / О.М. Литвин. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – 129 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14652
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Литвин.pdfстудентські роботи6.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.