Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 11.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2014Брендингові аспекти інтернаціоналізації компанійБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2014Пріоритетні напрями створення брендів суб’єктами міжнародної економічної діяльностіБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А,
2014Глобальные бренды в современной экономической системе Раздел 18.Безрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
гру-2016Price Aspects of Brand Positioning in the Marketing Activities of Transnational Corporations = Цінові аспекти позиціонування бренду в маркетинговій діяльності транснаціональних корпораційБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2014Бренд як основа формування конкурентних переваг компаній на світовому ринкуБезрукова, Н.В.
2014Особливості бренд-менеджменту в транснаціональних корпораціяхБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
тра-2019Control over brand efficiency and brand management = Контроль ефективності бренду та управління брендамиБезрукова, Н.В.; Балтрушенє, В.В.
тра-2020Роль бренду в умовах глобальної конкуренціїБезрукова, Н.В.; Козирьова, О.В.
2020Бренд-менеджмент в діяльності транснаціональних корпораційБезрукова, Н.В.
2015Управління торговими марками в процесі інтернаціоналізації підприємстваБезрукова, Н.В.; Амеліна, І.В.; Свічкарь, В.А.