Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/355
Назва: Управління торговими марками в процесі інтернаціоналізації підприємства
Автори: Безрукова, Н.В.
Амеліна, І.В.
Свічкарь, В.А.
Тематичні ключові слова: торгова марка
бренд
брендінг
інтернаціоналізація підприємства,
конкурентоспроможність
міжнародна маркетингова діяльність
конкурентна боротьба
світовий ринок
Дата публікації: 2015
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Анотація: У статті автори досліджували нові тенденції економічної глобалізації в контексті питань торгівлі та інвестицій. Слід підкреслити, що процес носить суперечливий характер і має неоднозначні наслідки для всього світу. Кілька років тому розвинені країни були лідерами у світовій торгівлі і глобальних інвестиціях, а тепер архітектура світової економіки змінюється на користь країн, що розвиваються. Їх частка в світовому ВВП, міжнародній торгівлі та глобальних інвестиціях поступово зростає. В цих країнах виникають і розвиваються нові транснаціональні корпорації, активно розширюється їх експансія на ринки різних країн. Звичайно, такі тенденції не характерні для всіх країн, що розвиваються. Велика частина населення в цих країнах живе за межею бідності. І рішення цієї глобальної проблеми вимагає скоординованих зусиль усього світу.
Бібліографічний опис: Безрукова Н.В. Управління торговими марками в процесі інтернаціоналізації підприємства / Н.В. Безрукова, І.В. Амеліна, В.А. Свічкарь // Менеджмент у ХХІ сторіччі: методологія і практика [колективна монографія] / М-во освіти і науки України; [І.А. Маркіна та ін.]. – Полтава, 2015. – С. 183-190.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/355
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Монограф.менедж.pdf172.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.