Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1514
Назва: Особливості бренд-менеджменту в транснаціональних корпораціях
Автори: Безрукова, Н.В.
Свічкарь, В.А.
Тематичні ключові слова: бренд
торгова марка
бренд-менеджмент
брендинг
світовий ринок
Дата публікації: 2014
Анотація: В статті авторами доведено зростаюче значення брендів у діяльності міжнародних компаній. Досліджено функціональну диверсифікацію брендів на світових ринках. Визначено етапи бренд-менежменту. Проаналізовані основні моделі бренд-менеджменту.
Бібліографічний опис: Безрукова Н.В. Особливості бренд-менеджменту в транснаціональних корпораціях / Н.В. Безрукова, В.А. Свічкарь // Ефективна економіка [Електронний ресурс]. – 2014. − № 2. – Режим доступу до журналу: http:// www.economy.nayka.com.ua/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1514
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67_Bezrukova_Svichkar_Article_2.pdfфахова стаття269.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.