Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8725
Назва: Бренд-менеджмент в діяльності транснаціональних корпорацій
Автори: Безрукова, Н.В.
Тематичні ключові слова: бренд
бренд-менеджмент
брендові товари
ТНК
бренд-стратегія
Дата публікації: 2020
Анотація: В роботі представлено сучасні особливості бренд-менеджменту провідних транснаціональних корпорацій світу. Розкрито значення бренду в процесі просування продукції на закордонні ринки
Бібліографічний опис: Безрукова Н.В. Бренд-менеджмент в діяльності транснаціональних корпорацій / Н.В. Безрукова // Актуальні проблеми розвитку сучасної науки : матеріали ХV Всеукр. наук-практ. конф., (м. Полтава, 21 травня 2020 р.). – Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2020. – С. 140-142.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8725
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безрукова_тези.pdf337.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.