Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1529
Назва: Бренд як основа формування конкурентних переваг компаній на світовому ринку
Автори: Безрукова, Н.В.
Тематичні ключові слова: торгова марка
бренд
конкурентні переваги
управління брендом
Дата публікації: 2014
Анотація: В роботі проаналізовані конкурентні переваги, які надає використання брендів на світовому ринку. Окреслені годовні завдання брендингу в процесі виходу на світовий ринок.
Бібліографічний опис: Безрукова Н.В. Бренд як основа формування конкурентних переваг компаній на світовому ринку / Н.В. Безрукова // Друк. Збірник наукових докладів Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна наука. Нові перспективи», 30-31.01. 2014 р., Бидгощ, Польща. – Варшава: Вид-тво «Diamond traiding tour», 2014. − С.42-43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1529
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
66_Вezrukova.pdfтези закордонної конференції146.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.