Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1521
Назва: Пріоритетні напрями створення брендів суб’єктами міжнародної економічної діяльності
Автори: Безрукова, Н.В.
Свічкарь, В.А,
Тематичні ключові слова: бренд
торгова марка
бренд-менеджмент
брендинг
світовий ринок
Дата публікації: 2014
Анотація: В роботі розглянуті пріоритетні напрями створення брендів суб'єктими міжнародної економічної діяльності. Проаналізовано досвід провідних компаній світу.
Бібліографічний опис: Безрукова Н.В. Пріоритетні напрями створення брендів суб’єктами міжнародної економічної діяльності / Н.В. Безрукова, В.А. Свічкарь // Матеріали Міжвузівської науково-практичної конференції «Проблеми економіки та управління у промислових регіонах», 15-16 травня 2014 р. Запоріжжя, Запорізький національний технічний університет. – С. 242 – 246.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1521
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73_Безрукова Н.В._тези.pdfтези конференції195.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.