Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5872
Назва: Control over brand efficiency and brand management = Контроль ефективності бренду та управління брендами
Автори: Безрукова, Н.В.
Балтрушенє, В.В.
Тематичні ключові слова: бренд
бренд-менеджмет
ринок
управління брендом
еволюція бренду
концепція бренду
Дата публікації: тра-2019
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Анотація: В роботі розглянуті сучасні особливості бренд-менеджменту
Бібліографічний опис: Bezrukova N.V. Control over brand efficiency and brand management / N.V. Bezrukova, V.V. Baltrushenie // Економічний розвиток держави та її соціальна стабільність : матеріали IIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 15 трав. 2019 р. – Полтава : Пусан А.Ф., 2019. – Ч. 1. – С. 224-225.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5872
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
002_Безрукова.doc32 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.