Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8722
Назва: Роль бренду в умовах глобальної конкуренції
Автори: Безрукова, Н.В.
Козирьова, О.В.
Тематичні ключові слова: бренд
брендінг
брендові товари
еонкуренція
глобальна конкуренція
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Донецький національний технічний університет, м. Покровськ
Анотація: В роботі розглянуті рольта значення брендів та брендінгу в умовах глобальної конкуренції. Визначені роль брендів у просуванні товарів на зовнішні ринки та окреслені перспективи та завдання вітчизняних товаровиробників в умовах фугкціонування глобального конкурентного середовища
Бібліографічний опис: Безрукова Н.В. Роль бренду в умовах глобальної конкуренції / Н.В. Безрукова, О.В. Козирьова // Актуальні проблеми розвитку менеджменту, фінансів та фінансової науки: ідеї та їх впровадження : матеріали Всеукр. наук. конф. студентів та молодих вчених (із зарубіжною участю), (м. Покровськ, 12-14 трав. 2020 р.). – Кривий Ріг : ДонНТУ, 2020. – С. 144-146.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8722
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Безрукова_Козирьова.pdf306.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.