Перегляд зібрання за групою - Автори Даніленко, А.В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
27-бер-2024Event-маркетинг як інструмент просування українського бізнесу на міжнародний ринокЛевченко, І.В.; Даніленко, А.В.
3-лис-2022Використання маркетингового підходу в управлінні витратами на підприємствіКулакова, С.Ю.; Даніленко, А.В.
2023Вплив digital-маркетингу на розвиток інтернет-магазинівЛевченко, І.В.; Даніленко, А.В.
2022Дослідження медіа-ринку України з метою прийняття рішень щодо маркетингових комунікаційВасюта, В.Б.; Добрянська, В.В.; Даніленко, А.В.
10-лис-2022Методи визначення рекламного бюджету компаніїКулакова, С.Ю.; Галкіна, А.С.; Даніленко, А.В.
3-лис-2022Особливості управління персоналом на підприємствах в умовах діджиталізації економікиГлєбова, А.О.; Даніленко, А.В.
15-лис-2022Реформування економіки в умовах євроінтеграціїЧичуліна, К.В.; Гвоздецька, Є.М.; Даніленко, А.В.
25-лис-2022Роль іноземних інвестицій у відновленні економіки УкраїниВовченко, О.С.; Даніленко, А.В.
25-лис-2022Статистичні методи в маркетингових дослідженнях в умовах цифровізаціїГлушко, А.Д.; Даніленко, А.В.
10-лис-2021Суть та класифікація маркетингових витрат для цілей обліку та управлінняКарпенко, Є.А.; Даніленко, А.В.
9-чер-2022Територіальний маркетинг як чинник відновлення економіки після криз та катастрофДобрянська, В.В.; Даніленко, А.В.
чер-2022Українське підприємництво в умовах воєнного часуВасюта, В.Б.; Даніленко, А.В.