Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13177
Назва: Вплив digital-маркетингу на розвиток інтернет-магазинів
Автори: Левченко, І.В.
Даніленко, А.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
digital-маркетинг
Інтернет
соціальні мережі
інтернет-магазин
просування
реклама
Дата публікації: 2023
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Анотація: Мета статті полягає у визначенні сутності та особливостей Digital-маркетингу як перспективного напряму маркетингу для збільшення прибутку магазинів у мережі Інтернет. У результаті аналізу та узагальнення праць вітчизняних та зарубіжних науковців, з’ясовано основні особливості даного виду маркетингу та його підвидів (контекстна реклама, банерна реклама, нативна реклама, SEO-просування). Досліджено особливості його функціонування та використання для просування бізнесу різними методами за для досягнення своєї основної мети – прибутку. Встановлено, що незалежно від галузей онлайн-продажів та різних за масштабом Інтернет-магазинів в Україні, існують спільні особливості розвитку та спільні напрями діяльності у сфері Інтернет-маркетингу і просування сайтів. Відбувається акцент на мобільні пристрої, точне відстежування показників ефективності сайтів, активний розвиток відео-маркетингу та стрімкий ріст впливу використованості.
Бібліографічний опис: Левченко І.В. Вплив digital-маркетингу на розвиток інтернет-магазинів / І.В. Левченко, А.В. Даніленко // Економічні горизонти. – 2023. – № 1 (23). – С. 70–79. – https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.273361
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13177
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Левченко І._Даніленко А..pdfСтаття1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.