Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9977
Назва: Суть та класифікація маркетингових витрат для цілей обліку та управління
Автори: Карпенко, Є.А.
Даніленко, А.В.
Тематичні ключові слова: маркетингові витрати
управління підприємством
операційні витрати підприємства
Дата публікації: 10-лис-2021
Видавництво: Київський університет імені Бориса Грінченка
Анотація: Вагоме місце серед операційних витрат підприємства займають витрати на маркетинг та рекламу, які за сучасних умов ведення бізнесу є важливим об’єктом бухгалтерського обліку та управління.
Бібліографічний опис: Карпенко Є.А. Суть та класифікація маркетингових витрат для цілей обліку та управління / Є.А. Карпенко, А.В. Даніленко // Сучасні тенденції розвитку економіки, фінансів та управління: нові можливості, проблеми, перспективи: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 10 листоп. 2021 р. – К. : КУБГ, 2021. – С. 106–108.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9977
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко_Дан.pdfтези492.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.