Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10946
Назва: Використання маркетингового підходу в управлінні витратами на підприємстві
Автори: Кулакова, С.Ю.
Даніленко, А.В.
Тематичні ключові слова: управління витратами
маркетинговий підхід
Дата публікації: 3-лис-2022
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Бібліографічний опис: Кулакова С.Ю. Використання маркетингового підходу в управлінні витратами на підприємстві / С.Ю. Кулакова, А.В. Даніленко // Сучасні інноваційно-інвестиційні механізми розвитку національної економіки в умовах євроінтеграції : матеріали IX Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 03 листоп. 2022 р. – Полтава : Нац. ун-т. ім. Юрія Кондратюка, 2022. – С. 115-116
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10946
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kulakova_tezy.pdfОсновний текст2.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.