Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12955
Назва: Територіальний маркетинг як чинник відновлення економіки після криз та катастроф
Автори: Добрянська, В.В.
Даніленко, А.В.
Тематичні ключові слова: територіальні громади
відновлення економіки
територіальне планування
територіальний маркетинг
Дата публікації: 9-чер-2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Добрянська В.В. Територіальний маркетинг як чинник відновлення економіки після криз та катастроф / В.В. Добрянська, А.В. Даніленко // Сталий розвиток: виклики та загрози в умовах воєнного стану : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 09 черв. 2022 р. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – С. 276–277.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12955
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik_ 9 червн2022-276-277.pdfтези241.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.