Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14843
Назва: Event-маркетинг як інструмент просування українського бізнесу на міжнародний ринок
Автори: Левченко, І.В.
Даніленко, А.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
Event-маркетинг
імідж компанії
просування бренду
міжнародний ринок
Дата публікації: 27-бер-2024
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Розкривається суть і важливість Event-маркетингу для просування українських компаній на міжнародному ринку.
Бібліографічний опис: Левченко І.В. Event-маркетинг як інструмент просування українського бізнесу на міжнародний ринок / І.В. Левченко, А.В. Даніленко // Пріоритети розвитку національної економіки в умовах глобалізації : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 27 берез. 2024 р. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2024. – С. 57–58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14843
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IK_MEВ_Т_2024_03_27 ост-57-58.pdfтези336.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.