Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12066
Назва: Статистичні методи в маркетингових дослідженнях в умовах цифровізації
Автори: Глушко, А.Д.
Даніленко, А.В.
Тематичні ключові слова: цифрова економіка
маркетингові дослідження
статистичні методи дослідження
кластерний аналіз
факторний аналіз
дисперсійний аналіз
Дата публікації: 25-лис-2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Даніленко А.В. Статистичні методи в маркетингових дослідженнях в умовах цифровізації / А.В. Даніленко ; наук. кер. А.Д. Глушко // Розвиток фінансового ринку в україні: загрози, проблеми та перспективи : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 25 листоп. 2022. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – С. 94–96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12066
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток фін_ринку_25_11_22-95-97.pdfтези352.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.