Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11159
Назва: Методи визначення рекламного бюджету компанії
Автори: Кулакова, С.Ю.
Галкіна, А.С.
Даніленко, А.В.
Тематичні ключові слова: рекламний бюджет компанії
реклама
Дата публікації: 10-лис-2022
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Анотація: Незалежно від того, чи йдеться про великий бізнес, чи про малий, кожне підприємство витрачає від заробленого прибутку певну суму рекламу своїх товарів і послуг. Також і розмір отримуваного підприємством прибутку залежить від ефективності застосовуваних маркетингових інструментів, у т.ч. реклами.
Бібліографічний опис: Кулакова С.Ю. Методи визначення рекламного бюджету компанії / С.Ю. Кулакова, А.С. Галкіна, А.В. Даніленко // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 10 листоп. 2022 р. – Полтава : Нац. ун-т. ім. Юрія Кондратюка, 2022. – С. 101-103.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11159
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_10_11_2022_Кулакова.pdfтези374.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.