Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 18.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
кві-2022Наукові підходи до ланцюжка створення цінності освітніх послуг з використанням інструментів маркетингуКаневська, І.М.; Хадарцев, О.В.
2022Роль комплексу маркетингу в управлінні діяльністю підприємства в умовах ринкової конкуренціїАмеліна, І.В.; Лукашенко, К.С.
2022Social marketing in the system of local government = Соціальний маркетинг в системі місцевого самоврядуванняІваницька, С.Б.; Бакало, Н.В.; Деркач, О.А.
2022Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Савинці»)Довгаль, А.Р.
2022Організація комунікаційної політики підприємства в онлайн-просторі (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» ПМР)Литвин, О.М.
2022Формування та удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» ПМР) »)Бур'ян, А.С.
2022Дослідження іміджу підприємства та способів його поліпшення (на матеріалах ТОВ «Домінік Ко»)Корнієнко, Н.В.
2022Удосконалення маркетингової діяльності підприємств комунальної форми власності (на матеріалах Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628)Ветоха, А.Л.
2022Організація рекламної компанії на підприємстві (на матеріалах Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628)Поліщук, Н.О.
2022Соціальний маркетинг як інструмент просування продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Домінік Ко»)Пінчук, А.С.