Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14650
Назва: Дослідження іміджу підприємства та способів його поліпшення (на матеріалах ТОВ «Домінік Ко»)
Автори: Корнієнко, Н.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
імідж підприємства
кондитерська продукція
реклама
маркетингове середовище
просування товарів
ринок
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі досліджені теоретичні основи формування іміджу підприємства, його впливу на попит на кондитерську продукцію. Наведена основна характеристика діяльності ТОВ «Домінік Ко», проведений аналіз господарської, фінансово-економічної та маркетингової діяльності підприємства, здійснено оцінку ефективності використання методів формування іміджу ТОВ «Домінік Ко», визначено напрями підвищення ефективності стимулювання попиту на продукцію підприємства та запропоновано використання. Одержані результати дослідження рекомендовано впроваджувати в практичну діяльність щодо піднесення іміджу підприємства.
Бібліографічний опис: Корнієнко Н.В. Дослідження іміджу підприємства та способів його поліпшення (на матеріалах ТОВ «Домінік Ко») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / Н.В. Корнієнко. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – 102 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14650
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР Корнієнко.pdfстудентські роботи5.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.