Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14654
Назва: Організація рекламної компанії на підприємстві (на матеріалах Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628)
Автори: Поліщук, Н.О.
Тематичні ключові слова: маркетинг
рекламна діяльність
рекламна кампанія
автотранспортне підприємство
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі досліджено теоретичні основи організації рекламної кампанії підприємства, розглянуто організаційно-правові та ринкові засади функціонування Полтавського КАТП -1628, надано характеристику провадження маркетингу підприємства, виявлено проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку, проведено оцінку маркетингової та рекламної діяльності автотранспортного підприємства 1628, запропоновано маркетингові заходи щодо організації рекламної кампанії та обґрунтовано доцільність реалізації запропонованого плану.
Бібліографічний опис: Поліщук Н.О. Організація рекламної компанії на підприємстві (на матеріалах Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628) : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / Н.О. Поліщук. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – 108 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14654
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Поліщук.pdfстудентські роботи4.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.