Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 15.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2016Брендинг як інструмент підвищення інвестиційної привабливості регіонуПопова, Ю.М.
тра-2015Особливості формування та розвитку бренду у маркетинговій діяльності курортного підприємстваСвічкарь, В.А.; Колибельник, Ю.В.
2016Brand as the main marketing direction of enterprises activityМокляк, М.В.; Попова, Ю.М.; Шинкаренко, Р.В.
2014Брендингові аспекти інтернаціоналізації компанійБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2014Пріоритетні напрями створення брендів суб’єктами міжнародної економічної діяльностіБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А,
2014Глобальные бренды в современной экономической системе Раздел 18.Безрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
гру-2016Price Aspects of Brand Positioning in the Marketing Activities of Transnational Corporations = Цінові аспекти позиціонування бренду в маркетинговій діяльності транснаціональних корпораційБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2014Бренд як основа формування конкурентних переваг компаній на світовому ринкуБезрукова, Н.В.
2014Особливості бренд-менеджменту в транснаціональних корпораціяхБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2017Investigation of «Cool» Brands Influence on the Domestic Customer Market = Дослідження впливу cool-брендів на вітчизняному споживчому ринкуДобрянська, В.В.; Мірошниченко, В.Т.; Гузевська, Л.С.