Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/379
Назва: Особливості формування та розвитку бренду у маркетинговій діяльності курортного підприємства
Автори: Свічкарь, В.А.
Колибельник, Ю.В.
Тематичні ключові слова: бренд
туристичні послуги
курортне підприємство
маркетингова діяльність
брендинг
Дата публікації: тра-2015
Видавництво: Дніпропетровський аграрно-економічний університет
Анотація: В статті досліджено значення бренду як нематеріального активу компанії. Наголошено, що конкуренція на сучасних ринках стає все більше конкуренцією брендів. Бренд – це той актив компанії, який приносить додатковий прибуток та підвищує ринкову вартість компанії. Актуальність питань формування та розвитку брендів постійно зростає. Метою статті є аналіз процесів формування та розвитку бренду у маркетинговій діяльності курортного підприємства.
Бібліографічний опис: Свічкарь В.А. Особливості формування та розвитку бренду у маркетинговій діяльності курортного підприємства / В.А. Свічкарь, Ю.В. Колибельник // Ефективна економіка: електронне наук. вид. / ДДАЕУ. – Дніпропетровськ, 2016. − № 5. – Режим доступу до журналу: http:// www.economy.nayka.com.ua/.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/379
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7_Svichkar_Kolibelnic_article.pdf337.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.